Na podružnični šoli Vrtovin poteka podaljšano bivanje od 11. 45 do 15. 55, v učilnici 1. in 2. razreda.

Potek podaljšanega bivanja:

11. 45 – 12. 35 sprostitvena dejavnost
12. 35 – 13. 25 kosilo, sprostitvena dejavnost
13. 25 – 14. 15 samostojno učenje
14. 15 – 15.05 usmerjen prosti čas
15.05 – 15. 55 sprostitvena dejavnost

Sprostitvena dejavnost: je namenjena počitku, sprostitvi, obnavljanju psihofizičnih moči učencev, gibanju, socializiranju. Poteka v času pred kosilom, neposredno po kosilu ter po zaključenih dejavnostih usmerjenega prostega časa. V tem času se učenci igrajo (športne, socialne, rajalne, opazovalne igre), poslušajo glasbo, berejo, igrajo družabne igre, ob lepem vremenu pa bo to tudi čas za sprehode … 

 

Kosilo: Za učence, ki obiskujejo podaljšano bivanje je organizirano kosilo. V okviru te dejavnosti poteka priprava na kosilo ter samo kosilo. Poudarek je na kulturi prehranjevanja in pomenu zdrave in uravnotežene prehrane. 

 

Samostojno učenje: je usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V okviru te dejavnosti se skrbi za redno, kakovostno in samostojno opravljanje učnih obveznosti – domačih nalog. Ta dejavnost naj bi po priporočilih ne trajala več kot 50 minut, vendar se po potrebi ta čas tudi podaljša. Učenci utrdijo, poglobijo in razširijo znanje, ki so ga pridobili pri pouku. Učitelj nudi pomoč ter po potrebi snov še enkrat razloži. 

 

Usmerjen prosti čas: Je ustvarjalno preživljanje prostega časa, ki učencem omogoča ukvarjanje z različnimi vsebinami, ki jih pripravi in usmerja učitelj. Namenjen je razvijanju ustvarjalnosti na kulturnem, umetniškem, socialnem, čustvenem in drugih področjih razvoja osebnosti. Učenci izdelujejo različne likovne izdelke iz najrazlčičnejših materialov, literarne izdelke, se igrajo različne igre, sodelujejo pri glasbenih, matematičnih, naravoslovnih in drugih delavnicah.

 

Dostopnost