Srečno novo leto, smo si zaželeli. To so bile prve želje ob prihodu nazaj v šolske klopi po novoletnih praznikih. Iskrene želje iz otroških ust so nekaj najlepšega. Tudi vam želimo, da bi se vam izpolnila kakšna preprosta iskrena želja v tem novem letu.
Navidezno miren januar se je lepo odvijal in skupaj z učenci smo bili zelo produktivni.
Poleg že znanih projektov, ki jih izvajamo smo v tem mesecu svojo ustvarjalnost in domišljijo sprostili še pri literarnih in likovnih natečajih, skupaj je bilo teh kar pet.
Vsi učenci, od 1. do 4. razreda, so vključeni v projekt Naša mala knjižnica. V prvem in drugem razredu smo z učenci prebrali slikanice Morje, Modra raca in Kako objeti ježa. Vse tri opisujejo vrednote, o katerih smo se lahko veliko pogovarjali. Prav tako pa smo skupaj reševali naloge v Ustvarjalniku, kjer so učenci obnovili in obogatili svoje znanje o prebranih slikanicah. V nadaljnjih mesecih bomo prebrali še tri slikanice v projektu Naša mala knjižnica.
Tudi v oddelku 3. in 4. razreda so učenci prisluhnili 3 zanimivim in svežim zgodbam iz tega projekta. S pomočjo Ustvarjalnikov se potegujejo za kar 3 nagradne natečaje. Učenci so pripravili kovček za Sonce, zelo zanimivo didaktično igro ter tudi knjigo lumparij. Vse to so ustvarili sami in to z zelo veliko energije in vneme. Nagradni natečaj je le nagradni. V okviru tega smo seveda spoznali zanimive zgodbe iz katerih smo izhajali in med drugim podrobneje spoznali strip in tega tudi risali pri likovni umetnosti.
V mesecu januarju so učenci s svojimi izdelki sodelovali na likovnih in tudi literarnih natečajih z zelo zanimivimi temami. Ustvarjali so na teme prijateljskega objema, zanimivih/sanjskih krajev, risanih junakih, živalih ter o miru na svetu. Učenci so vse te teme odlično predstavili ter uporabili svojo bogato domišljijo in slikarske spretnosti.
Med drugim smo pisali in ustvarjali na temo dreves za šolsko glasilo Čaven. Tega bo moč dobiti ob šolski proslavi, ki bo predvidoma 21. marca v Vrtovinu.
Glede na zanimanje otrok pa smo učencem pripravili tudi zanimive kotičke za podkrepitev in razširitev učenčevih zanimanj in znanj. Najprej je bil to naravoslovni kotiček v katerem so učenci opazovali razne pripravke pod mikroskopom, opazovali kamnine in vse to znanje podkrepili z različnimi poskusi s snovmi, katere smo mešali in spoznavali njihove lastnosti, lastnosti vode, vodnega kroga in izhlapevanja vode v naravi. Četrti razred pa je v teh dnevih imel zanimive poskuse s preprostim električnim krogom in tudi magneti. Naredili so si svoj preprosti kompas. Videlo se je, da jih stvari res pritegnejo in zanimajo. Tretji razred pa si je izdelal svoj vetromer in mlinček.
Kmalu za tem pa so se učenci začeli zanimati za igri activity in šah, igrama so posvetili veliko pozornosti tudi med odmori.
Glede na njihovo zanimanje smo naravoslovni kotiček kmalu spremenili v matematičnega, kjer so se lahko igrali z denarjem. Med odmori smo “odprli” trgovino. Na voljo so imeli tudi miselne kocke, domino s poštevanko, ipd.
Ponovno pa smo poskrbeli tudi za nekaj sladkanja, saj smo pri krožku sami pripravili čokoladno vaniljin puding. Bil je slasten, saj ga nismo utegnili niti fotografirati, tako hitro so ga učenci pojedli.
V sam postopek priprave so bili ponovno vključeni vsi učenci. Menimo, da so se s sodelovanjem, sledenjem navodil in upoštevanjem le teh, pa čeprav so to le navodila za pripravo pudinga, veliko novega naučili.
Čestitke našemu učencu Nalu, ki je na šahovskem tekmovanju osvojil zlato medaljo. Bravo, Nal!