Tako kot na večini slovenskih šol, danes, 18. aprila, tudi na naši šoli stavkamo.
Zdi se nam prav, da predvsem staršem naših učencev povemo, zakaj smo se tako odločili.

 

Vladni ukrepi na splošno znižujejo kvaliteto izobraževanja.
Skrbi nas, kaj lahko povečani normativi prinesejo našim podružnicam: bodo obstale in katere?


Skrbi nas, kaj to pomeni za oblikovanje oddelkov – se bomo res vrnili k razredom s tridesetimi učenci?


Skrbi nas, kaj to pomeni za nivojski pouk pri nekaterih predmetih in za individualno pomoč učencem s težavami – to dvoje je namreč veliko pripomoglo k boljšemu znanju, k boljšemu uspehu, k pozitivnim ocenam in napredovanju v naslednji razred. Zmanjšala se je stiska mnogih učencev s težavami pri angleščini, matematiki in slovenščini.


Bojimo se, da svetovalna služba ne bo mogla pomagati vedno, ko bo treba, saj bi po novih normativih naša šola imela za tretjino manj svetovalne službe. Ravno otroci iz najšibkejših okolij, pa tudi drugi v težavah, bodo pri tem najbolj prikrajšani.


Skrbi nas, kako naj bo knjižnica na voljo vsem, ki jo potrebujejo in uporabljajo, ko po novih normativih naša šola ne bo več upravičena do knjižničarke s polno zaposlitvijo.


Ne stavkajo le učitelji in učiteljice. Med zaposlenimi na šoli jih je kar nekaj, ki mesečno prejmejo le zajamčeni dohodek. Vladni ukrepi ta dohodek znižujejo, s povečanimi normativi pa se jim nalaga še več dela.


Skrbi nas, kako bodo delo zmogli v našem računovodstvu, kjer že zdaj pogosto podaljšujejo delovni čas, nemalokrat delajo ob sobotah, izjemoma tudi v nedeljo – po vsej dodatni administraciji, ki se je šoli naložila v preteklih letih, so v vladi zdaj preračunali, da lahko delajo še več.


Seveda nas skrbi tudi za delovna mesta. Žal to skrb mnogi že predobro poznate. Seveda pomislimo tudi na osebni dohodek, a predvsem med učitelji prevladuje mnenje, da se delu le-tega lahko odrečemo, če bi s tem resnično prispevali k reševanju krize. Krivično pa se nam zdi, da bi za napake drugih plačevali naši učenci. Učenci ostajajo naša prva in poglavitna skrb.


Stavka ni bila naša prva izbira, toda poseganje v kakovost izobraževanja je preveliko, da bi molče gledali, kaj se dogaja z našo šolo.


Staršem se ob tem tudi lepo zahvaljujemo za upoštevanje naše odločitve in za razumevanje. Opravičujemo se tistim, ki ste zaradi tega imeli težave.

Kolektiv Osnovne šole Dobravlje

Orodna vrstica za dostopnost